قیمت خرید ذرت به عوامل متعددی مانند نوع ذرت، کیفیت، فصل، میزان تولید و محل تولید و فروش، تعداد واحدهای تولیدی و ... بستگی دارد. بنابراین قیمت خرید ذرت در بازار ممکن است متغیر باشد. برای مثال، قیمت ذرت دانه‌ای در بورس کالا و بازار محلی در فصل تابستان ۱۴۰1 به تفکیک نوع و کیفیت، حدوداً بین ۷۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰ تومان برای هر کیلوگرم بوده است.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت خرید ذرت | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قیمت خرید ذرت به عوامل متعددی مانند نوع ذرت، کیفیت، فصل، میزان تولید و محل تولید و فروش، تعداد واحدهای تولیدی و ... بستگی دارد. بنابراین قیمت خرید ذرت در بازار ممکن است متغیر باشد. برای مثال، قیمت ذرت دانه‌ای در بورس کالا و بازار محلی در فصل تابستان ۱۴۰1 به تفکیک نوع و کیفیت، حدوداً بین ۷۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰ تومان برای هر کیلوگرم بوده است.

قیمت خرید ذرت | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



با اين حال، بايد توجه داشت كه قيمت‌ها در زمان‌هاي مختلف ممكن است تغيير كنند و بسته به عوامل متعدد ممكن است متفاوت باشند.

قيمت خريد ذرت  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت خريد ذرت | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت ذرت دامي آزاد-خريد ذرت طيور-قيمت تضميني ذرت 1400 خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت خريد ذرت را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت خريد ذرت | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت خريد ذرت در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت ذرت دامي آزاد-خريد ذرت طيور-قيمت تضميني ذرت 1400 با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت خريد ذرت را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت خريد ذرت | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت خريد ذرت و قيمت ذرت دامي آزاد-خريد ذرت طيور-قيمت تضميني ذرت 1400 كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت خريد ذرت  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

ارزش غذايي و خواص ذرت
در اينجا حقايق تغذيه‌اي براي ۱۰۰ گرم ذرت زرد پخته شده را آورده‌ايم:

  • كالري: ۹۶
  • آب: ۷۳%
  • پروتئين: ۳.۴ گرم
  • كربوهيدرات: ۲۱ گرم
  • شكر: ۴.۵ گرم
  • فيبر: ۲.۴ گرم
  • چربي: ۱.۵ گرم
  • كربوهيدرات‌ها

مانند تمام غلات، ذرت در درجه اول از كربوهيدرات تشكيل شده است. نشاسته كربوهيدرات اصلي آن است كه ۲۸ تا ۸۰ درصد وزن خشك آن را تشكيل مي‌دهد. ذرت همچنين مقادير كمي شكر (۱۳-۱٪) را فراهم مي‌كند. با وجود قند موجود در ذرت شيرين، اين ماده غذايي با گليسمي بالا نيست و از نظر شاخص گلايسمي (GI) در رتبه پايين يا متوسط ​​قرار دارد. شاخص گلايسمي اندازه گيري سرعت هضم كربوهيدرات‌ها است. غذاهايي كه در اين شاخص رتبه بالايي دارند، ممكن است باعث افزايش ناسالم قند خون شوند.
فيبر
ذرت حاوي مقدار مناسبي فيبر است. يك كيسه متوسط ​​(۱۱۲ گرم) پاپ كورن سينما تقريباً ۱۶ گرم فيبر دارد. اين به ترتيب ۴۲ و ۶۴ درصد ارزش روزانه (DV) براي مردان و زنان است. در حالي كه محتواي فيبر انواع مختلف ذرت متفاوت است، به طور كلي حدود ۹ تا ۱۵ درصد وزن خشك آن را تشكيل مي‌دهد. بنابراين يكي از خواص ذرت مكزيكي آب پز يا هر ذرت ديگري، كمك به بهبود يبوست و سلامت دستگاه گوارش است.
پروتئين
ذرت منبع مناسبي از پروتئين است. بسته به تنوع، محتواي پروتئين از ۱۰ تا ۱۵٪ متغير است. فراوان‌ترين پروتئين‌ها در ذرت به نام زين شناخته مي‌شوند كه ۴۴ تا ۷۹ درصد از كل محتواي پروتئين را تشكيل مي‌دهند. به طور كلي، كيفيت پروتئين زين‌ها ضعيف است؛ زيرا آن‌ها فاقد برخي اسيدهاي آمينه ضروري هستند. Zeins كاربردهاي صنعتي زيادي دارد، زيرا در توليد چسب‌ها، جوهرها و پوشش‌هاي قرص‌ها، آب نبات‌ها و آجيل‌ها استفاده مي‌شود.
خواص روغن ذرت
محتواي چربي ذرت از ۵ تا ۶ درصد متغير است و آن را به يك غذاي كم چرب تبديل مي‌كند. با اين‌حال، جوانه ذرت، محصول جانبي فراوان آسياب ذرت، سرشار از چربي است و براي تهيه روغن ذرت، كه يك محصول رايج پخت و پز است، استفاده مي‌شود. روغن ذرت تصفيه شده عمدتاً از اسيد لينولئيك، يك اسيد چرب غيراشباع چندگانه تشكيل شده است، در حالي كه چربي‌هاي تك غيراشباع و اشباع باقي مانده را تشكيل مي‌دهند. همچنين حاوي مقادير قابل توجهي ويتامين E، يوبي‌كينون (Q10) و فيتواسترول‌ها است كه عمر مفيد آن را افزايش مي‌دهد و آن را به‌طور بالقوه در كاهش سطح كلسترول موثر مي‌كند.

قيمت خريد ذرت  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
خواص انواع ذرت
ذرت ممكن است حاوي مقدار مناسبي از چندين ويتامين و مواد معدني باشد. قابل ذكر است كه مقدار آن بسته به نوع ذرت بسيار متغير است. به طور كلي، ذرت بو داده غني از مواد معدني است، در حالي كه ذرت شيرين داراي ويتامين‌هاي بيشتري است.
خواص ذرت بوداده
اين ميان وعده محبوب داراي چندين ويتامين و مواد معدني است، از جمله:
منگنز. يك عنصر كمياب ضروري، منگنز به مقدار زياد در غلات كامل، حبوبات، ميوه‌ها و سبزيجات وجود دارد. به دليل محتواي اسيد فيتيك اين سبزي، از ذرت كم جذب مي‌شود.
فسفر. فسفر كه در مقادير مناسبي در ذرت بوداده و ذرت شيرين يافت مي‌شود، ماده معدني است كه نقش مهمي در رشد و نگهداري بافت‌هاي بدن ايفا مي‌كند.
منيزيم. سطوح ضعيف اين ماده معدني مهم ممكن است خطر ابتلا به بسياري از بيماري‌هاي مزمن مانند بيماري قلبي را افزايش دهد.
فلز روي. اين عنصر كمياب عملكردهاي ضروري بسياري در بدن شما دارد. به دليل وجود اسيد فيتيك در ذرت، جذب آن ممكن است ضعيف باشد.
مس. مس يك عنصر كمياب آنتي اكسيداني است كه به طور كلي در رژيم غذايي غربي كم است. مصرف ناكافي ممكن است اثرات نامطلوبي بر سلامت قلب داشته باشد.
خواص ذرت شيرين
ذرت شيرين داراي تعدادي ويتامين است، از جمله:
اسيد پانتوتنيك. اين اسيد كه ويتامين B5 نيز ناميده مي شود، تقريباً در تمام غذاها تا حدودي يافت مي شود. بنابراين، كمبود نادر است.
فولات. همچنين به عنوان ويتامين B9 يا اسيد فوليك شناخته مي‌شود، فولات يك ماده مغذي ضروري به ويژه در دوران بارداري است، كه از خواص ذرت در بارداري محسوب مي‌شود.
ويتامين B6. يك كلاس از ويتامين‌هاي مرتبط است كه رايج‌ترين آن‌ها پيريدوكسين است و عملكردهاي مختلفي را در بدن شما انجام مي‌دهد و خواص ذرت براي پوست صورت و اعصاب را ايجاد مي‌كند.
نياسين. نياسين موجود در ذرت كه ويتامين B3 نيز ناميده مي‌شود، به خوبي جذب نمي‌شود. پختن ذرت با آهك مي‌تواند اين ماده مغذي را براي جذب بيشتر در دسترس قرار دهد؛ يعني از خواص ذرت پخته با آهك، جذب بيشتر نياسين آن در بدن است.
پتاسيم. يك ماده مغذي ضروري، پتاسيم براي كنترل فشار خون مهم است و ممكن است سلامت قلب را بهبود بخشد.
ديگر خواص ذرت
مصرف منظم غلات كامل ممكن است تعدادي از فوايد سلامتي داشته باشد.
سلامت چشم
دژنراسيون ماكولا و آب مرواريد از شايع‌ترين اختلالات بينايي و علل اصلي نابينايي در جهان هستند. عفونت‌ها و كهولت سن از عوامل اصلي اين بيماري‌ها هستند، اما تغذيه نيز ممكن است نقش بسزايي داشته باشد. مصرف رژيم غذايي آنتي اكسيدان‌ها، به‌ويژه كاروتنوئيدها مانند زآگزانتين و لوتئين، ممكن است سلامت چشم را تقويت كند. لوتئين و زآگزانتين كاروتنوئيدهاي غالب ذرت هستند كه تقريباً ۷۰ درصد از كل محتواي كاروتنوئيد را تشكيل مي‌دهند. با اين‌حال، سطح آن‌ها به طور كلي در ذرت سفيد پايين است. اين تركيبات كه معمولاً به عنوان رنگدانه‌هاي ماكولا شناخته مي‌شوند، در شبكيه چشم شما، سطح داخلي حساس به نور چشم شما وجود دارند، جايي كه از آسيب اكسيداتيو ناشي از نور آبي محافظت مي‌كنند. سطوح بالاي اين كاروتنوئيدها در خون شما به شدت با كاهش خطر ابتلا به دژنراسيون ماكولا و آب مرواريد مرتبط است.

قيمت خريد ذرت  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
پيشگيري از بيماري ديورتيكولار
بيماري ديورتيكولي (ديورتيكولوز) وضعيتي است كه با كيسه‌هايي در ديواره‌هاي روده بزرگ مشخص مي‌شود. علائم اصلي گرفتگي، نفخ و (در موارد كمتر) خونريزي و عفونت است. زماني اعتقاد بر اين بود كه پاپ كورن و ساير غذاهاي پر فيبر باعث ايجاد اين بيماري مي‌شوند. با اين‌حال، يك مطالعه به مدت ۱۸ سال، نشان مي‌دهد كه خواص ذرت بوداده و خواص ذرت كبابي ممكن است در واقع از بيماري ديورتيكول محافظت كند. مرداني كه بيشترين پاپ كورن را مصرف كردند، ۲۸ درصد كمتر از آن‌هايي كه كمترين ميزان مصرف را داشتند، به بيماري ديورتيكولار مبتلا شدند.
عوارض ذرت
ذرت به طور كلي بي‌خطر در نظر گرفته مي‌شود. با اين حال، برخي نگراني‌ها وجود دارد.
مواد ضد مغذي موجود در ذرت
مانند تمام غلات، ذرت غلات كامل حاوي اسيد فيتيك (فيتات) است. اسيد فيتيك جذب مواد معدني رژيم غذايي، مانند آهن و روي، از يك وعده غذايي را مختل مي‌كند. در حاليكه معمولاً براي افرادي كه از يك رژيم غذايي متعادل پيروي مي‌كنند، مشكلي نيست؛ اما در كشورهاي در حال توسعه كه غلات و حبوبات غذاي اصلي هستند، ممكن است يك نگراني جدي باشد. خيساندن، جوانه زدن و تخمير ذرت مي‌تواند سطح اسيد فيتيك را به ميزان قابل توجهي كاهش دهد.
مايكوتوكسين‌ها
برخي از غلات و حبوبات مستعد آلودگي توسط قارچ هستند. قارچ‌ها سموم مختلفي را توليد مي‌كنند كه به عنوان مايكوتوكسين شناخته مي‌شوند كه يك نگراني مهم براي سلامتي محسوب مي‌شوند. آن‌ها در غلات ذخيره شده در سرتاسر جهان وجود دارند، اما اثرات نامطلوب سلامتي عمدتاً با مصرف ذرت و محصولات ذرت مرتبط است (به ويژه در ميان افرادي كه به ذرت به عنوان غذاي اصلي خود وابسته هستند).
استراتژي‌هاي پيشگيرانه موثر ممكن است شامل قارچ كش‌ها و تكنيك‌هاي خشك كردن مناسب باشد. در اكثر كشورهاي توسعه يافته، مقامات ايمني مواد غذايي سطوح مايكوتوكسين‌ها را در مواد غذايي موجود در بازار كنترل مي‌كنند و توليد و نگهداري مواد غذايي كاملاً تحت نظارت است.

قيمت خريد ذرت  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
عدم تحمل ذرت
عدم تحمل گلوتن يا بيماري سلياك يك بيماري شايع است كه در اثر پاسخ خود ايمني به گلوتن موجود در گندم، چاودار و جو ايجاد مي‌شود. علائم عدم تحمل گلوتن شامل خستگي، نفخ، اسهال و كاهش وزن است. براي اكثر افراد مبتلا به بيماري سلياك، علائم در رژيم غذايي سخت بدون گلوتن ناپديد مي‌شوند. با اين حال، در برخي از افراد، به نظر مي‌رسد كه علائم همچنان ادامه دارند. ذرت حاوي پروتئين هايي به نام زين است كه مربوط به گلوتن است. يك مطالعه نشان داد كه زين ذرت باعث واكنش التهابي در زير گروهي از افراد مبتلا به بيماري سلياك شد. با اين وجود، واكنش به زين بسيار كوچكتر از گلوتن بود.
قيمت خريد ذرت | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت ذرت دامي آزاد-خريد ذرت طيور-قيمت تضميني ذرت 1400 مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 124 بازدید دیروز 508 بازدید کل 587465

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .